Marketing sieciowy

Na moim blogu znajdziesz artykuły pokazujące marketing sieciowy od strony technicznej.
Na temat motywacji nie ma tu ani słowa. Zamieszczam informacje dzięki którym poszerzysz swoje kompetencje i rozwiniesz umiejętności praktyczne.

5 NAJLEPSZYCH WPISÓW PONIŻEJ:

Jak przez telefon umówić spotkanie z osobą zupełnie obcą? Jak pozyskiwać polecenia?
Gotowe do zastosowania skrypty rozmów:


Od czego zacząć? Cały proces opisany krok po kroku. Dużo wskazówek ułatwiających działanie. Marketing sieciowy w pigułce:


10 elementów niezbędnych do skutecznego działania. Dodatkowo komentarz trojga ekspertów z ponadprzeciętnymi wynikami w marketingu sieciowym:


Porównanie marketingu sieciowego, pracy na etacie i tradycyjnej działalności gospodarczej. Analiza plusów i minusów:


25 powodów aby zacząć w marketingu sieciowym. Największe zalety MLM wymienione w formie listy i krótko opisane:


 

Marketing sieciowy, a motywacja

Marketing sieciowy to w przeważającej ilość szkolenia związane z szeroko pojętą motywacją. Tego rodzaju wiedza jest jak najbardziej potrzebna i przydaje się przy budowaniu własnej struktury konsumenckiej.

Nie należy jednak z tym przesadzać. Motywacja tak, ale w dawce rozsądnej. Jeśli nie będziesz potrafił wykonać prawidłowo kolejnych działań bardzo szybko motywacja zniknie. Brak wyników powoduje, że odpowiednie nastawienie znika, a w jego miejsce pojawia się frustracja i zniechęcenie. Jeśli chcesz osiągać dobre rezultaty powinieneś posiąść umiejętności praktyczne.

Warto poznać techniki pozwalające na zwiększenie skuteczności Twoich działań. Mam tu na myśli konkretne narzędzia sprzedażowe, które możesz wykorzystać podczas spotkań z kandydatami na współpracowników lub aranżowania spotkań biznesowych.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że każdy kto jest zaangażowany w marketing sieciowy potrzebuje tego rodzaju informacji na równi z motywacją, albo nawet bardziej. Zwłaszcza gdy dopiero zaczyna swoją przygodę w tej branży.

 

Marketing sieciowy to działanie

Wiedza zgromadzona na blogu nie wpłynie w żadnym stopniu na Twoje wyniki jeśli nie zechcesz wcielić jej w życie. Od samego przeczytania artykułów Twoja struktura się nie rozrośnie. Chociaż było by fajnie i też bym tak chciał 🙂

Najważniejszym elementem budowy każdego dużego przedsięwzięcia jest aktywne uczestnictwo. Dotyczy to zarówno branży marketingu sieciowego, jak również wszystkich innych czasochłonnych projektów.

Dodatkowo trzeba znaleźć równowagę między szkoleniem i działaniem. Zdecydowanie więcej czasu należy poświęcać na to drugie. Najłatwiej uczymy się poprzez doświadczenia. Dlatego szkolenie teoretyczne powinno być tylko uzupełnieniem praktyki, nigdy odwrotnie.