Marketing sieciowy

Na moim blogu znajdziesz artykuły pokazujące marketing sieciowy od strony technicznej.
Na temat motywacji nie ma tu ani słowa. Zamieszczam informacje dzięki którym poszerzysz swoje kompetencje i rozwiniesz umiejętności praktyczne.

5 NAJLEPSZYCH WPISÓW PONIŻEJ:

 


Jak zacząć? Cały proces opisany krok po kroku. Dużo wskazówek ułatwiających działanie. Marketing sieciowy w pigułce:

 


Jak przez telefon umówić spotkanie z osobą zupełnie obcą? Jak pozyskiwać polecenia?
Gotowe do zastosowania skrypty rozmów:

 


10 elementów niezbędnych do skutecznego działania. Dodatkowo komentarz trojga ekspertów z ponadprzeciętnymi wynikami w marketingu sieciowym:

 


Porównanie marketingu sieciowego, pracy na etacie i tradycyjnej działalności gospodarczej. Analiza plusów i minusów:

 


25 powodów aby zacząć w marketingu sieciowym. Największe zalety marketingu sieciowego wymienione w formie listy i krótko opisane:

 

Co to jest marketing sieciowy?

Marketing sieciowy to sposób dystrybucji produktów polegający na dostarczeniu ich od producenta bezpośrednio do klienta. Nie ma pośredników w postaci importerów, hurtowni czy sklepów stacjonarnych.

Reklamą i sprzedażą zajmują się osoby zaangażowane w marketing sieciowy. Marża jest dzielona według planu marketingowego i wypłacana w formie wynagrodzenia za osiągnięty wynik sprzedaży. W tradycyjnym modelu marża jest przeznaczana na zyski dla pośredników.

co to jest marketing sieciowy

Biznes sieciowy daje możliwość zbudowania własnej struktury dystrybucyjnej i czerpania z niej profitów w formie przychodu pasywnego.

W dobie internetu działalność osób zaangażowanych w marketing sieciowy polega na pokazaniu produktu i zarejestrowaniu klienta w sklepie internetowym. Klient samodzielnie zamawia produkt, a dystrybutor każdorazowo otrzymuje prowizję od sprzedaży.

 

Marketing sieciowy, a motywacja

Marketing sieciowy to w przeważającej ilość szkolenia związane z szeroko pojętą motywacją. Tego rodzaju wiedza jest jak najbardziej potrzebna i przydaje się przy budowaniu własnej struktury dystrybucyjnej.

Nie należy jednak z tym przesadzać. Motywacja tak, ale w dawce rozsądnej. Jeśli nie będziesz potrafił wykonać prawidłowo kolejnych działań bardzo szybko motywacja zniknie.

Brak wyników powoduje, że odpowiednie nastawienie znika, a w jego miejsce pojawia się frustracja i zniechęcenie.

marketing sieciowy motywacja

Jeśli chcesz osiągać dobre rezultaty powinieneś posiąść umiejętności praktyczne.

Warto poznać techniki pozwalające na zwiększenie skuteczności Twoich działań. Mam tu na myśli konkretne narzędzia sprzedażowe, które możesz wykorzystać podczas spotkań z kandydatami na współpracowników lub aranżowania spotkań biznesowych.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że każdy kto jest zaangażowany w marketing sieciowy potrzebuje tego rodzaju informacji na równi z motywacją, albo nawet bardziej. Zwłaszcza gdy dopiero zaczyna swoją przygodę w tej branży.

 

Marketing sieciowy to działanie

Wiedza zgromadzona na blogu nie wpłynie w żadnym stopniu na Twoje wyniki jeśli nie zechcesz wcielić jej w życie. Od samego przeczytania artykułów Twoja struktura się nie rozrośnie. Chociaż było by fajnie i też bym tak chciał.

marketing sieciowy działanie

Najważniejszym elementem budowy każdego dużego przedsięwzięcia jest aktywne uczestnictwo.

Dotyczy to zarówno branży marketingu sieciowego, jak również wszystkich innych czasochłonnych projektów.

Dodatkowo trzeba znaleźć równowagę między szkoleniem i działaniem. Zdecydowanie więcej czasu należy poświęcać na to drugie.

Najłatwiej uczymy się poprzez doświadczenia. Dlatego szkolenie teoretyczne powinno być tylko uzupełnieniem praktyki, nigdy odwrotnie.