Top
leadstar

Recenzja LeadStar – jak zarabiać? Jakie opinie zbiera program?

Program partnerski LeadStar to w zasadzie sieć afiliacyjna, która umożliwia zainteresowanym zarabianie na stronie internetowej we współpracy z wieloma rozpoznawalnymi markami. Firma pośredniczy w kontakcie reklamodawcy i wydawcy, jednocześnie nadzorując cały proces.

Zarabianie w internecie to zagadnienie dość złożone. Marketing afiliacyjny to jedna z najciekawszych opcji na wykorzystanie ruchu na stronie. Możesz umieścić linki oraz banery reklamowe na swojej stronie lub profilu. Sam decydujesz o tym, jakie reklamy zostaną wyświetlone Twoim czytelnikom.

LeadStar jest programem partnerskim działającym na polskim rynku. Należy do Grupy AJA Media, czyli spółki działającej od 2015 roku. Została ona założona w Katowicach. Być może staż nie jest jakiś imponujący, jednak według wszelkich zapewnień, które czytamy nas stronie LeadStar, czy AJA Media, grupę stworzyli ludzie z olbrzymim doświadczeniem w branży.

Odkryj najbardziej dochodową metodę monetyzacji ruchu
  • wykorzystaj potencjał swoich portali
  • zbuduj źródło stale płynących prowizji

Recenzja LeadStar

Program partnerski LeadStar umożliwia zarabianie w internecie, wystarczy, że masz własne miejsce w sieci. Może to być Twoja strona internetową, baza adresów e-mail, rozwinięty profil w social mediach. Możesz również obejść się bez powyższych. Wystarczy, że dysponujesz wysokimi umiejętnościami z zakresu przeprowadzania płatnych kampanii reklamowych takich jak: Facebook Ads, czy Google Ads.

W ramach wsparcia dla nowych i początkujących wydawców dostępne są narzędzia, takie jak możliwość stworzenia strony partnerskiej, poradniki, czy przydatne porady na firmowym blogu

Do Grupy AJA Media należy też LeadMax, czyli ranking produktów finansowych. Grupa dysponuje bazą kontaktów e-mail/SMS, którą zbiera od roku 2015. Umożliwia targetowanie reklam w zależności od konkretnych czynników, takich jak płeć albo lokalizacja.

LeadStar zostało stworzone przez osoby, które zdobywały doświadczenie poprzez pracę w konkurencyjnych sieciach afiliacyjnych. Jedna z nich współtworzyła pierwszy polski program partnerski.

Współpracę może podjąć każda pełnoletnia osoba, której miejscem zamieszkania jest Polska lub inny kraj członkowski Unii Europejskiej. Oczywiście taka osoba, musi posiadać zdolność do czynności prawnych. W programie mogą rejestrować się również firmy – od jednoosobowej działalności po spółki zarejestrowane za granicą. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Nie musisz uiszczać żadnych opłat.

Jak zarabiać w LeadStar?

LeadStar pozwala zarabiać z wykorzystaniem ponad 500 kampanii. To duży spory wybór. Partnerzy programu nie mogą narzekać na brak różnorodności. Z siecią afiliacyjną współpracują takie marki jak:

  • Wólczanka
  • ZTE
  • Tołpa
  • OVHcloud
  • Citi handlowy
  • Fortuna
  • Electronic.star
  • Hebe
  • oraz wiele, wiele więcej
Potrzebujesz stałych zysków? – sprawdź na czym zarabiamy
  • tylko przetestowane rozwiązania
  • pełne wsparcie i pomoc od nas

LeadStar prowadzi również własny program polecający. Przy pomocy kodu polecającego możesz polecić współpracę potencjalnie zainteresowanym osobom. Można wykorzystać kod polecający, który należy wpisać podczas procesu rejestracji. Partnerowi przysługuje 5% wartości przychodów z danego miesiąca, które wygeneruje osoba polecona. Warto pamiętać, że to tej kwoty nie wliczają się premie oraz bonusy, które uzyska osoba polecona.

Firma prowadzi anonimowe rankingi, które zawierają najlepsze wyniki partnerów.

Statystyki zawierają zarówno dane miesięczne, jak i całkowite. Znajdziemy tam m.in. informacje o wygenerowanych transakcjach oraz zarejestrowanych poleconych. Dane w rankingu przedstawiane są poprzez pseudonim, który może zostać ustawiony w panelu klienta. Jeżeli nie zgadzasz się na udział w rankingu, możesz cofnąć swoją zgodę w Panelu Partnera.

Zarobki w LeadStar

Zarobki w sieciach afiliacyjnych są bardzo różnorodne. Niektórzy zarabiają kilkaset złotych miesięcznie, a inni kilkanaście tysięcy. To ile zarobisz, zależne jest tak naprawdę od tego, do jak dużej grupy docelowej trafiasz. Istotny jest też budżet reklamowy. Jeżeli Twoi odbiorcy są zainteresowani reklamowaną kampanią, to prawdopodobnie wykonają konkretną akcję, za co Ty otrzymasz wynagrodzenie.

W przypadku niektórych kampanii CPS (Cost per Sell) prowizja wynosi kilka procent od wartości zamówienia. Oznacza to, że możesz zarobić 10 zł, 100 zł lub nawet więcej. Wszystko zależy od tego, ile wyda klient, który trafi na stronę reklamodawcy przez Twój link.

Modele rozliczeń i prowizje

Modele rozliczeń w programach partnerskich różnią się w zależności od kampanii. Niektóre sieci afiliacyjne ograniczają się do dwóch lub trzech najpopularniejszych modeli, jednak LeadStar oferuje ich aż sześć. Oto one:

CPC (Cost per Click) – prowizja przyznawana jest za kliknięcie lub unikalne kliknięcie. W większości przypadków w opisie kampanii widnieje wiadomość o unikalnym kliknięciu, czyli jedno kliknięcie przypada na jednego unikalnego odbiorcę.

CPL (Cost per Lead) – jedna z dwóch najbardziej popularnych metod rozliczania w marketingu afiliacyjnym. Prowizja zostaje nam przyznana za pozyskanie danych klienta, które spełniają warunki walidacji. Zazwyczaj chodzi o wypełnienie formularza kontaktowego.

CPA (Cost per Action) – bardzo ogólny sposób rozliczania. Akcją może być wszystko, co zostało opisane w regulaminie kampanii. Może chodzić o pobranie aplikacji, zapisanie się na zajęcia lub nawet o dokonanie płatności kartą. Klient musi spełnić warunki opisane w szczegółach kampanii, których często jest kilka. Klient musi czasem założyć konto, zamówić kartę i dokonać nią płatności, dopiero wtedy otrzymasz prowizję.

Posiadasz strony generujące ruch? – wiemy jak go zmonetyzować
  • dożywotnie profity
  • najlepsze warunki
  • instrukcja krok po kroku
  • wsparcie i pomoc od nas

CPO (Cost per Order) – prowizja przyznawana za poprawne złożenie zamówienia. Kampanie tego typu są dość rzadko spotykane, ponieważ znacznie popularniejsza jest wersja CPS.

CPS (Cost per Sell) – druga z dwóch najpopularniejszych opcji rozliczania w marketingu afiliacyjnym. Polega na przyznawaniu prowizji za wygenerowanie sprzedaży produktu.

Hybrydy – jest to opcja, która polega na połączeniu kilku (zazwyczaj dwóch) modeli rozliczeniowych. Dla przykładu modelem hybrydowym jest: CPL+CPS. Klient musi więc najpierw wypełnić formularz kontaktowy, a następnie dokonać zakupu.

Firma jest otwarta na inne modele rozliczeniowe i na propozycje wydawców, jeśli widzą w jakiejś kampanii potencjał i mają pomysł na inne działania i modele, czy flat fee.

Dostępne narzędzia i materiały reklamowe

LeadStar udostępnia swoim partnerom następujące narzędzia:

  • linki tekstowe
  • bannery
  • mailingi
  • specjalne widgety (produktowe lub wybrane programy)
  • strony partnerskie, które można konfigurować
  • animator kreacji, narzędzie do tworzenia animacji z sekwencji banerów
  • smartlinki
  • deeplinki
  • linki symboliczne
  • pasaże ofert na stronę
  • pule kreacji
  • chmury linków
  • paczki xml
  • API i postback

Produkty w programie partnerskim LeadStar

We wcześniejszej części wspominałem już o tym, że LeadStar współpracuje z naprawdę sporą liczbą firm. Daje to wiele możliwości dla osób, które chcą sprawdzać oraz testować, które branże w ich przypadku działają najlepiej. W sieci afiliacyjnej znajdziesz programy partnerskie z branż:

  • RTV i AGD
  • Moda i uroda
  • Telekomunikacja
  • Zakupy
  • Motoryzacja
  • Suplementy
  • Turystyka
  • Ubezpieczenia
  • Konta osobiste
  • Kredyty
  • Oferty dla firm

Promocja urodzinowa

Przyjemnym bonusem jest promocja urodzinowa. LeadStar oferuje swoim partnerom w tym wyjątkowym dniu dodatkowe 5% od wartości wniosków wygenerowanych w dniu urodzin osoby fizycznej lub w dniu założenia działalności gospodarczej. Zależy to oczywiście od tego, w jaki sposób rozliczamy się z LeadStar.

Datę urodzenia lub założenia działalności spółka określa na podstawie numeru pesel, który został podany przy rejestracji w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej. W przypadku osoby, która takową działalność prowadzi, datę określa się na podstawie wpisu w CEIDG.

Opinie o LeadStar

W zdecydowanej większości opinie o LeadStar są pozytywne. Duża liczba kampanii to wiele możliwości dla potencjalnych wydawców. Co istotne z punktu widzenia reklamodawców ta sieć afiliacyjna wciąż zyskuje na popularności. Zwiększa się więc liczba aktywnych wydawców, którzy są chętni zarabiać na promowaniu produktów.

Partnerzy LeadStar chętnie dzielą się swoimi historiami, z kilku z nich wynika, że platforma stara się reagować na potrzeby użytkowników. Niektóre zmiany, czy to w interfejsie, czy konkretnych kampaniach zostają wprowadzone po prośbach ze strony społeczności.

Na przestrzeni ostatnich lat działania LeadStar ciągle się rozwija. Pozwala to zakładać, że w przyszłości może stać się jedną z najbardziej popularnych sieci afiliacyjnych w naszym kraju. Osoby, które do tego czasu będą generowały dobre wyniki, mogą liczyć na to, że będzie to dla nich opłacalne w przyszłości.

Wiarygodność LeadStar

LeadStar na rynku jest kilka lat. Myślę, że jest to wystarczająco dużo, aby uznać ją za stabilną. Branża afiliacyjna jest dość wymagająca, szczególnie na początku. Dlatego firma, która utrzyma się na rynku przez pierwsze 2-3 lata powinna później już wyłącznie utwierdzać swoją pozycję na rynku. Zawsze należy pamiętać, że biznes rządzi się swoimi prawami, nawet najbardziej wiarygodna platforma może ogłosić upadłość.

Użytkownicy, którzy współpracują z LeadStar, do tej pory potwierdzają, że platforma jest wypłacalna. Do partnerów LeadStar zostały przelane już olbrzymie kwoty. Obsługa na najwyższym poziomie pozwala czuć się swobodnie. Partnerzy wiedzą, że niezależnie od sytuacji uzyskają pomoc.

Zalety

  • Stosunkowo wysokie prowizje
  • Przelewy z wypłatami realizowane w kolejnym dniu roboczym
  • Prosty i przejrzysty interfejs
  • Program polecający
  • Premie urodzinowe oraz inne okazyjne bonusy
  • Wypłata już od 1 zł
  • Ekspresowe wprzelewy wypłat
  • Strefa wiedzy dla początkujących

Wady

  • Niektóre kampanie wymagają dołączenia do nich. W konsekwencji trzeba oczekiwać na zaakceptowanie wniosku o uczestnictwo w kampanii. Warto dodać, że większość kampani dostępna jest w ciągu 5 minut od zgłoszenia.
  • Różne modele rozliczeniowe mogą stanowić trudność dla początkujących
  • Konieczność samodzielnego rozliczania się z urzędem skarbowym

Kontakt

Kontak z LeadStar odbywa się poprzez formularz kontaktowy na stronie głównej. Wymaga on podania imienia oraz nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Dodatkowo można śledzić poczynania firmy w mediach społecznościowych, LeadStar ma profil Facebook oraz Instagram. W niektórych sytuacjach możesz spróbować się kontaktować przez te kanały, jednak w większości przypadków, kontakt przez formularz jest wystarczający. LeadStar sprawnie odpowiada na wiadomości.

Wydawcy dodatkowo mogą kontaktować się poprzez prywatną wiadomość (w panelu wydawcy), poprzez e-mail, numer telefonu, czy na grupie wsparcia dostępnej na Facebooku.

Czy muszę podpisać umowę z LeadStar?

Nie. Rejestrując się w platformie, akceptujesz warunki udziału w programie. Nie podpisujesz żadnej umowy oraz nie ponosisz żadnych kosztów. Możesz również usunąć swoje konto, również bez dodatkowych opłat.

Czy firma oferuje umowę o pracę?

Nie. Rejestracja w programie, nie jest tym samym co zawarcie umowy o pracę. Oznacza to, że jako wydawca LeadStar nie jesteś objęty ubezpieczeniem zdrowotnym.

Twórca tego portalu. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w budowaniu i szkoleniu zespołów sprzedażowych. Osiągnął znakomite wyniki w kilku firmach marketingu sieciowego. Stworzył organizacje konsumenckie liczące kilka tysięcy osób, które po dziś dzień generują pokaźny obrót handlowy.

Comments

  • GrzegorzB

    A widzisz, jakoś przegapiłem ten wpis, a tu też mogę co nieco uściślić 🙂
    – w panelu dostępnych jest dobrze ponad 10 różnych narzędzi, aczkolwiek nie mają typowej porównywarki finansowej (choć obecnie to i tak ma średni sens), za to mają parę narzędzi, których konkurencja nie ma,
    – są przelewy ekspresowe dla osób fizycznych (kasa rzeczywiście trafia na konto w ciągu 15-30 min) ale takie przelewy są już obarczone opłatą manipulacyjną – jasno jest ona jednak sprecyzowana w regulaminie i przy wypłacie więc jak chcesz i zależy Ci na czasie to można się zdecydować,
    – panel praktycznie ciągle się rozwija – na przełomie ostatniego roku-półtorej doszło dużo fajnych mniejszych i większych rzeczy – na fb raz na jakiś czas ich IT podsumowuje wszystkie zmiany więc jak coś przegapiłeś to można znaleźć fajne smaczki – jakoś w innych sieciach się z tym nie spotkałem
    – to dołączanie do programów jest rzeczywiście czasami upierdliwe – z tego co widzę chcą się upewnić, że wydawcy na pewno zapoznają się z zasadami promocji każdej kampanii
    – ilość kampanii jest „aż nadto”, rankingi są fajne bo widać między innymi ile kasy wypłacają per miesiąc wydawcom no i można porównać swoje wynagrodzenie z top’em – czasami to motywuje czasami deprymuje 😛
    No i wypłacalność mogę potwierdzić – parę wypłat już realizowałem i kasa zawsze przychodzi na następny dzień po zleceniu i można wypłacać w dowolnym momencie. Widać, że naliczają prowizje na bieżąco – szczególnie w drugiej połowie miesiąca konto rośnie po kilka razy dziennie.
    PS: pozdrawiam Panią Kasię – fajna babeczka i szybko odpisuje.

Post a Comment