
Program partnerski eBrokerPartner to opcja zarabiania dla osób, które chcą zacząć monetyzować swoje źródła ruchu na stronie internetowej. Sieci afiliacyjne świetny sposób na wykorzystanie ruchu, który generują Twoje kanały komunikacji z odbiorcami.
Każdą firmę tego typu trzeba dokładnie prześwietlić. Nie chcemy angażować się w działalność, która nie przyniesie zamierzonych efektów. Dlatego przybliżę opinie o eBrokerPartner, które krążą po internecie. Przedstawię wady, zalety i sposoby jak zarabiać w tym programie partnerskim.
eBrokerPartner pozwala zarabiać na polecaniu produktów. W zdecydowanej większości platforma skupia się na współpracy z firmami oferującymi produkty finansowe, znajdziemy tam również inne oferty. Na szczęście nie musisz dysponować szeroką wiedzą z zakresu finansów, aby rozpocząć współpracę. Nie ma żadnych testów, które weryfikowałyby Twoje kompetencje.
- nawiązuj nowe kontakty i zarabiaj
- rejestruj partnerów i klientów
Na stronie głównej możemy przeczytać, że jest to program partnerski. Nie zgadzam się z tym opisem, ponieważ jest to sieć afiliacyjna. Firma jest łącznikiem pomiędzy wydawcami, czyli osobami które mają swój kanał komunikacji z odbiorcami, a reklamodawcą. Idealnie wpisuje się więc w definicję sieci afiliacyjnej i nie potrafię znaleźć powodu, do nazywania tej platformy wyłącznie programem partnerskim.
Sieć została przejęta przez grupę Interia, do której należy również Rankomat. Jest to więc spora grupa, dobrze znana i wzbudzająca zaufanie. O doświadczenie w dziedzinach okołofinansowych, w przypadku tej grupy nie musimy się obawiać.
Opinie o eBrokerPartner
Ciężko znaleźć negatywne opinie o eBrokerPartner. Oczywiście nie jest to niemożliwe, o czym w dalszej części. Podczas przeglądania forów dyskusyjnych oraz innych miejsc zrzeszających ludzi zainteresowanych zarabianiem w internecie, którzy mieli styczność z programem, znalazłem wiele pozytywnych opinii. Przykład poniżej:

Jedna z opinii znaleziona na forum internetowym
Nieliczne negatywne komentarze skupiały się na tym, że eBrokerPartner nie wypłaca wynagrodzenia. Wzbudziło to moją ciekawość, w końcu jest to renomowana marka, działająca na rynku od lat. Okazuje się jednak, że w większości są to osoby, które nie są w stanie dowieść swoich racji. Kilkoro z nich opisało sytuacje, w których nie otrzymali wynagrodzenia. W każdym z przypadków okazywało się, że konwersja została uzyskana w nieprawidłowy sposób.
Takie osoby nie przestrzegały regulaminu kampanii, a następnie dziwiły się, że nie otrzymywały prowizji. Fraudy czyli oszustwa to rzecz powszechna w marketingu afiliacyjnym. Dlatego programy partnerskie mają zabezpieczenia przed wypłacaniem sztucznie nabitych prowizji.
- Przeczytaj wpis powiązany: Recenzja MyLead
Znalazłem też historię kobiety, która była niezadowolona z tego, że jej konto zostało usunięte. Co prawda nie wykonywała, żadnej akcji przez rok, ale z racji, że nie przeczytała regulaminu, nie zdawała sobie sprawy z możliwości zaistnienia takiej sytuacji.
Poza sytuacjami opisanymi wyżej większość opinii o eBrokerPartner jest pozytywna. Wydawcy lub inaczej partnerzy chwalą sobie stawki oraz duży wybór kampanii. Wielu udało się również wynegocjować wyższe stawki.
- dożywotnie profity
- najlepsze warunki
- instrukcja krok po kroku
- wsparcie i pomoc od nas
Wiarygodność programu partnerskiego
Nie ma powodów, aby wątpić w wiarygodność eBrokerPartner. Jest to platforma prowadzona od 2008 roku, co daje nam już 13 lat na rynku. Prowadzona jest przez znaną oraz poważaną w branży grupę. Regulamin stworzony przez eBrokerPartner jest zrozumiały oraz nie zawiera żadnych elementów, które podważałyby wiarygodność programu.
Co więcej, przez tyle lat na rynku firma współpracowała z naprawdę wieloma blogerami, marketerami oraz influencerami. eBrokerPartner wypłaca wynagrodzenie i robi to terminowo.
Jak zarabiać w eBrokerPartner?
Przejdźmy do najciekawszej kwestii, czyli tego jak zarabiać w eBrokerPartner. Zarobić można dużo lub mało, gdybym miał przedstawić widełki, prezentowałyby się one następująco: od 0 zł do 50 000 zł. A teraz nieco bardziej poważnie!
eBrokerPartner specjalizuje się w kampaniach finansowych, są one zazwyczaj bardzo dobrze płatne. Przeważnie stawka CPS (Cost Per Sale) za konwersję wynosi od 50 zł do nawet 200 zł! Oznacza to, że osoby, które poświęcą dostatecznie dużo czasu, a jednocześnie mają możliwość dotarcia do dużej grupy docelowej, mogą zarobić naprawdę dużo.
Z drugiej strony mamy jednak osoby, które nie mają rozwiniętych kanałów przekazu lub ich grupa odbiorców nie wpisuje się w konkretną kampanię. Trudno zachęcić kogoś do założenia konta w banku, gdy prowadzimy bloga z opowiadaniami dla dzieci.
Marketing afiliacyjny to branża, która oferuje nieograniczone zarobki. Nie jest jednak na początku łatwo. Trzeba wykazać się cierpliwością. Dużym nakładem pracy, można wykształcić umiejętności, które zaowocują i pozwolą zarabiać.
Pamiętajmy o opcji zarabiania z programu polecającego. Nawet do 10% od zysków naszych subpartnerów to całkiem sporo. Jeżeli uda nam się pozyskać kilku zdolnych marketerów być może osiągniemy ciekawe źródło dochodu. Nie będzie to jednak dochód pasywny, ponieważ aby wypłacić zyski z naszych subpartnerów musimy uzyskać wartość progową rozliczeń.
- otrzymasz plan działania krok po kroku
- dostaniesz skuteczne narzędzia online
Modele rozliczania zarobków
W przypadku praktycznie wszystkich kampanii w eBrokerPartner otrzymujemy od razu informację o tym, ile dokładnie zarobimy za wygenerowanie leada lub skuteczną sprzedaż produktu. Kwoty podane są w złotówkach. Oczywiście konkretne akcje rozliczane są w różnych modelach. eBrokerPartner wykorzystuje trzy modele:
CPL (Cost per Lead) – prowizja naliczana jest za pozyskanie informacji od klienta. Zazwyczaj ma to miejsce przez formularz kontaktowy lub zapisanie się do newslettera. Gdy uda nam się pozyskać dane do klienta, a następnie zostaną one zweryfikowane przez reklamodawcę, otrzymamy należną się nam prowizję.
CPA (Cost per Action) – zarobki otrzymujemy za nakłonienie klienta do wykonania akcji, która opisana jest przez reklamodawcę w opisie kampanii. Mogą to być różnego typu działanie, jak np. zasubskrybowanie reklamodawcy.
CPS (Cost per Sell) – prowizja, która przyznawana jest nam za wygenerowanie transakcji. Zazwyczaj mamy tutaj do czynienia z najwyższymi stawkami, trzeba jednak mieć na uwadze, że spośród wszystkich trzech typów rozliczeń, sprzedaż jest najtrudniej wygenerować.
Narzędzia pozwalające zarabiać w eBrokerPartner
Rejestrując się otrzymujemy dostęp do kilku narzędzi, które pozwolą zarabiać w eBrokerPartner i ułatwić promowanie dostępnych kampanii. To podstawowe narzędzia, które są oferowane przez najlepsze programy partnerskie i sieci afiliacyjne. Oto lista narzędzi:
- Bannery — grafiki reklamowe, które możemy umieścić w dowolnym miejscu na naszej stronie. Kampania banerowa to popularne narzędzie ułatwiające zarabianie na stronie internetowej.
- Widgety – czyli elementy strony internetowej, które możemy umieścić w stopce lub panelu bocznym. Pozwalają one na integrację naszej strony z konkretnymi ofertami.
- Plik XML – jest to jedno z bardziej zaawansowanych narzędzi. Umożliwia ono umieszczenie konkretnych ofert ze strony eBrokerPartner na naszej własnej stronie internetowej lub innym kanale przekazu.
- Pasaż handlowy – to chyba najbardziej interesujące narzędzie, które udostępnia nam eBrokerPartner. Jest to darmowa domena, zawierająca wszystkie dostępne produkty. Możemy pod nią podpiąć własną domenę, dzięki temu zyskujemy ciekawą alternatywę promowania produktów. Domyślna domena ma postać nasza-nazwa-profilu.ebrokerpartner.pl.
Kampanie dostępne w programie partnerskim
Program partnerski eBrokerPartner oferuje na chwilę obecną ponad 100 różnych kampanii. W zdecydowanej większości są to oferty reklamodawców z branży finansowej. Z łatwością znajdziemy oferty banków oraz kredytodawców. Nie brakuje jednak kampanii poza finansowych.
Jest to więc świetna platforma dla osób, które decydują się na promowanie produktów bankowych. Jeżeli prowadzisz bloga o tematyce finansowej lub okołofinansowej zdecydowanie znajdziesz kampanie, które uznasz za godne promowania. Warto pamiętać, że kampanie finansowe, szczególnie te w modelu CPS są naprawdę dobrze płatne.
- wykorzystaj potencjał swoich portali
- zbuduj źródło stale płynących prowizji
Z łatwością znajdziesz oferty, których stawki wahają się pomiędzy 100 a 200 zł za jedną konwersję. Większość kampanii jest przejrzysta, dzięki czemu łatwiej uchronić się przed odrzuconymi wnioskami. Wniosek może zostać odrzucony w sytuacji, w której konwersja nie spełniła warunków opisanych w regulaminie.
Rejestracja w eBrokerPartner
Rejestracja jest darmowa. Warto nadmienić, że podczas tego procesu nie musimy podpisywać żadnej umowy. Jedyne, do czego jesteśmy zobligowani to do zaakceptowania warunków regulaminu. Współpraca z eBrokerPartner odbywa się na zasadzie wynajmu powierzchni reklamowej. Chcesz rozpocząć współpracę i zarejestrować się w eBrokerPartner? Trzeba spełnić trzy, a tak właściwie tylko dwa warunki:
- Musisz być osobą pełnoletnią.
- Musisz posiadać status osoby fizycznej lub prowadzić własną działalność gospodarczą.
Dodatkowo przydatna będzie własna strona internetowa lub inny kanał, który wykorzystasz do promocji kampanii. Nie jest to konieczne, ponieważ promować można na wiele sposobów, niektórzy wykorzystują do tego angażujące posty w social mediach.
Niewątpliwie własne miejsce w sieci będzie znacznym ułatwieniem. Nie musi to być od razu niesamowicie popularna strona. Dobrze zaplanowana strategia w social mediach powinna przynieść sensowne zarobki w programie partnerskim eBrokerPartner.
Przydatne będzie jeszcze zaplecze techniczne oraz czas i chęci. Jeżeli nie masz doświadczenia z programami partnerskimi oraz sieciami afiliacyjnymi potrzebujesz po prostu więcej czasu i więcej chęci. Dzięki temu uda Ci się nadrobić braki.
Jakie bonusy oferuje eBrokerPartner?
Podstawową cechą, która stanowi już niejako element rozpoznawalny eBrokerPartner jest 50 zł, które otrzymujemy na start. Pieniądze te mają skusić nowych wydawców nieprzerwanie od 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy natknąłem się na tę sieć. Szkoda tylko, że pomimo rosnącej inflacji kwota ta nie uległa zmianie. Aczkolwiek dodatkowe 50 zł to wciąż przyjemny dodatek. Bonus przysługuje tylko jeśli wypłacamy w danym miesiącu minimum 250 zł.
- Przeczytaj wpis powiązany: Recenzja LeadStar
Program partnerski eBrokerPartner oferuje również możliwość zarabiania przy pomocy polecania. Dokładnie tak, możesz tworzyć swoją sieć subpartnerów. Za pomocą dedykowanego linku możesz zapraszać kolejne osoby do współpracy z eBrokerPartner. Budowanie sieci pozwala Ci zyskać dochód pasywny. Pod koniec każdego miesiąca otrzymujesz do 10% od przychodu subpartnerów. Jest to ciekawa forma alternatywnego zarabiania.
Na chwilę uwagi zasługuje również interfejs. Szata graficzna eBrokerPartner jest przejrzysta i przyjemna w użytkowaniu. Nie jest to coś wyjątkowego. Większość firm zdaje sobie sprawę z tego, że należy dbać o doświadczenia użytkownika podczas użytkowania strony. Mimo wszystko należy pochwalić stronę eBrokerPartner za to, że nawet po długim przeglądaniu ofert reklamodawców jest wygodna w użytkowaniu.
Zalety
- Przyjemny w obsłudze panel. Przejrzysty oraz zrozumiały
- Dostęp do statystyk
- Bardzo duża liczba kampanii
- Stawki, które śmiało, można uznać za wysokie
- Możliwość negocjowania stawek
- Przyjemny bonus na start w wysokości 50 zł
- Możliwość budowania struktury subpartnerów
Wady
- Po trzech miesiącach bez aktywności nasze konto może zostać usunięte bez poinformowania nas o tym
- Osoby, które nie są zainteresowane branżą finansową zapewne znajdą sieci z większą różnorodnością kampanii
- Po rejestracji nie ma możliwości zmiany nazwy konta, które później wykorzystywane jest w przypadku pasaży handlowych
- Zarobki z eBrokerPartner trzeba samodzielnie rozliczyć z Urzędem Skarbowym
Środki można wypłacić już od 1 zł.
Na stronie głównej znajduje się zakładka kontakt. Po jej wybraniu musimy wskazać, czy jesteśmy już partnerem, czy wyłącznie gościem. Dla osób, które nie są partnerem, istnieje trzy etapowy proces kontaktu. Po pierwsze wybieramy interesujące nas zagadnienie. Drugim krokiem jest sprecyzowanie tematu. Na trzecim etapie otrzymujemy odpowiedź, wciąż możemy jednak wysłać dodatkowe pytanie, korzystając z formularza, gdzie wpisujemy pytanie oraz podajemy nasz adres e-mail.
GrzegorzB
Grzegorzu,
czy na pewno piszesz o panelu EbrokerPartner? Samego programu nie oceniam, ale panel chodzi im jak krew z nosa. Co do przejrzystości to (przy obecnej konkurencji) także bym się mocno zastanowił nad takim plusem. No ale to Ty jesteś autorem…
Grzegorz Szymański
Jeśli chodzi o szybkość działania – u mnie jest ona poprawna. Kwestia ergonomiki to rzecz gustu. Jednemu dany rozkład i funkcje pasują innemu nie. W mojej ocenie panel jest łatwy w obsłudze – może dlatego, że widziałem już dużo gorsze.
GrzegorzB
Jeszcze mam dwie uwagi (finansowe bo te najbardziej interesują nas wydawców):
– bonus na start jest fajny i rzeczywiście nie jest powszechny, ale żeby go otrzymać trzeba wypłacić w danym miesiącu minimum 250zł (jest to w regulaminie),
– wypłaty są realizowane automatycznie na koniec miesiąca i nie ma możliwości zlecić wypłaty wcześniej – w konkurencji można wypłacać w dowolnym momencie.
PS: wypadało by być konsekwentnym i tak jak w konkurencji wskazać, że w ebrokerze trzeba się rozliczać samodzielnie z US 😉
PS2: panel na prawdę chodzi tragicznie – wyszukiwarka produktów ładuje listę ok 10 sekund!!!
PS3: z tego co widzę nadal nie mają hybrydowych rozliczeń,
PS4: Ebroker wcale od początku nie był w rękach Interii – kupili tą firmę parę lat temu chyba w tym samym czasie co Rankomat – gdzieś pamiętam były informacje prasowe na ten temat.
Grzegorz Szymański
Dzięki za cenne uwagi, wpis uzupełniłem.